Ξεκάθαρο πρόγραμμα, με σαφείς και κοστολογημένες προτάσεις

 



Ιορδάνης Βογιατζόγλου: «Ξεκάθαρο πρόγραμμα, με σαφείς και κοστολογημένες προτάσεις»

*Ο Ιορδάνης Βογιατζόγλου είναι δημοτικός σύμβουλος Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης με την παράταξη «δημος Μπροστά+», με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο Μάριο Ψυχάλη.

Η παράταξη μας «δήμος Μπροστά+» με υποψήφιο δήμαρχο το Μάριο Ψυχάλη, έχει ήδη τεκμηριώσει πως η κάθε πρόταση της είναι κοστολογημένη και εφαρμόσιμη. Ως προς αυτό, βρισκόμαστε στη διάθεση του κάθε δημότη, του κάθε συναδέλφου και του κάθε ανθυποψήφιου,  για να εξηγήσουμε την κάθε μας πρόταση.

Σχετικά με τις απαλλοτριώσεις ιδιωτικής περιουσίας:

Από κάθε Δήμο εισπράττεται ΤΑΠ (Τέλος Ακίνητης Περιουσίας), το οποίο, σύμφωνα με την νομοθεσία, θα πρέπει κατά 50% να δαπανάται σε απόκτηση νέων κοινόχρηστων και κοινόκτητων χώρων. Στο Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης η ετήσια είσπραξη του ΤΑΠ αποφέρει έσοδα ύψους τουλάχιστον 500.000 ευρώ και συνεπώς, μόνο κατά την τελευταία δεκαετία, θα έπρεπε να είχαν δαπανηθεί 2.500.000 ευρώ σε απόκτηση νέων τέτοιων χώρων, χωρίς να χρειασθεί δανεισμός. Συνεπώς, προκύπτει από τη νομοθεσία η υποχρεωτική εγγραφή πίστωσης στον προϋπολογισμό ετήσιου ύψους τουλάχιστον 250.000 € για το σκοπό αυτό. Σύμφωνα με το άρθρο 20 του ν. 2130/1993 ορίζεται ότι «Τα έσοδα του τέλους (ΤΑΠ) αυτού διατίθενται υποχρεωτικά κατά ποσοστό 50% τουλάχιστον για την εκτέλεση έργων, καταβολή αποζημιώσεων ρυμοτομούμενων ή απαλλοτριωμένων ακινήτων και αγορά ακινήτων και το υπόλοιπο για την κάλυψη άλλων αναγκών».

Πιο συγκεκριμένα, το ΟΤ 112 στη Δημοτική Ενότητα Λυκόβρυσης, που περιβάλλεται από τις οδούς Γ. Αργύρη, Α. Παπαναστασίου και Μ. Λουντέμη, είναι χαρακτηρισμένο από το ΓΠΣ ως ελεύθερος χώρος – αστικό πράσινο (άρθρο 7, ΠΔ 59/21.06.2018 ΦΕΚ 114/Α/29-06-2018). Συνεπώς, όποια και εάν είναι η επόμενη δημοτική Αρχή, θα πρέπει να προβεί σε κάθε αναγκαία πράξη με σκοπό να αποκτηθεί από το Δήμο ο ιδιωτικός χώρος του ΟΤ 112 στη Λυκόβρυση. Προς επαλήθευση των ανωτέρω, παραθέτουμε και το σχετικό σχέδιο από το ΓΠΣ που το Δημοτικό Συμβούλιο έχει εγκρίνει. Το γεγονός ότι τμήμα του ΟΤ 120 (πλατεία Υδατόπυργου) έχει χαρακτηριστεί με την ίδια ακριβώς χρήση γης, δηλαδή ελεύθερος χώρος – αστικό πράσινο (σχέδιο: πράσινο χρώμα), πουθενά δεν αντίκειται με την ξεκάθαρη προγραμματική θέση της παράταξης μας, που είναι πλήρως συμβατή με το ΓΠΣ.


Με την σειρά μας, καλούμε να απαντήσει η κάθε δημοτική παράταξη εάν δεσμεύεται να εφαρμόσει το ΓΠΣ, απαλλοτριώνοντας την ιδιωτική περιουσία του ΟΤ 112, με σκοπό να δημιουργηθεί ελεύθερος χώρος και πράσινο, όπως ακριβώς ορίζεται στο ΓΠΣ.

Σχετικά με το δωρεάν summer camp (καλοκαιρινή δημιουργική απασχόληση)

Το ετήσιο κόστος ανέρχεται σε 37.200 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (ΑΔΑ: 6Λ1ΟΩΛΔ-Τ4Τ),  δαπάνη που ξεκάθαρα ο Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης μπορεί να καλύψει, χωρίς να επιβαρύνει ούτε κατά ένα ευρώ, τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, καλούμε με την σειρά μας να απαντήσει η κάθε δημοτική παράταξη για το εάν δεσμεύεται ή όχι να προσφέρει δωρεάν summer camp σε κάθε οικογένεια από το νέο έτος ή εάν θα πρέπει ο κάθε γονέας να πληρώνει εκατοντάδες ευρώ για αυτονόητες κοινωνικές παροχές.

Σχετικά με το επίδομα 2.000 € για κάθε παιδί:

Το δημογραφικό αποτελεί το μείζον πρόβλημα της χώρας μας. Η κάθε δημοτική Αρχή οφείλει να λάβει μέτρα υποστήριξης της οικογένειας. Το μέτρο ήδη εφαρμόζεται από άλλο Δήμο και μάλιστα γειτονικό. Το μέτρο αυτό, θα χρηματοδοτείται από ιδίους πόρους, την αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας, καθώς επίσης από την χρηστή οικονομική διακυβέρνηση. Θα αφορά δημότες και θα λαμβάνονται υπόψη τα κοινωνικοοικονομικά και εισοδηματικά κριτήρια, όπως ισχύει για κάθε άλλο μέτρο εισοδηματικής στήριξης, σύμφωνα και με τις επίσημες φορολογικές κλίμακες του ΟΠΕΚΑ και της ΑΑΔΕ. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, καθώς επίσης και το διάμεσο φορολογητέο εισόδημα η συνολική ετήσια δαπάνη δεν θα υπερβαίνει τις 150.000 €. Η παροχή ορίζεται στις 2.000 €, έχοντας συνυπολογίσει τον ετήσιο αριθμό των γεννήσεων στο Δήμο μας και το διάμεσο εισόδημα, ώστε η πρόταση να είναι εφαρμόσιμη, ήδη από το νέο έτος. Το θεσμικό πλαίσιο στο οποίο θεμελιώνεται η πρόταση μας στηρίζεται μεταξύ άλλων στην συνδυαστική ερμηνεία των  ν. 4270/2014, ν. 3463/2006, ν. 3852/2010.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.